lördag 30 januari 2010

En natt som denna...

En natt som denna är inget jag uppskattar... Jag är en person som tänker mycket och ja, jag vet hur det låter. Men om ja ska försöka sova och inte somnar på en gång ligger jag bara och tänker, tänker på allt mellan himmel och jord, för det mesta på negativa saker. Fråga inte varför, det bara är så.
I kväll låg jag och störde mig på skit saker som ja inte gjort, men borde gjort. Till exempel tagit mig till gymmet idag. Till slut blev ja så trött på mig själv och alla negativa saker att ja gick upp och bestämde mig för att få ut allt ja tycker och känner. Så varför inte skriva ner det på en blogg?
Nu när ja hållit på med den här alltför länge (eftersom det tog säkert en timme innan ja fattade va ja skulle göra!) så känner ja mig trött igen, önska mig lycka till nu när ja ska försöka somna igen.
Sweet dreams!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar