onsdag 3 februari 2010

Me miss!!

Sen träning, paradis hotel final = INTE TRÖTT
Ja kan bara inte sova!! hur länge ska det va så?? Spelar ingen roll vad ja gör eller inte gör...
SKIT SAMMA!!
Nu sitter ja vid datorn (uppenbarligen?) och tittar på gamla bilder från thailand. Längtar inte alls tillbaka... :S
Jag hittade en bild som verkligen väckte minnen... Sista kvällen innan vi åkte hem satt vi på stranden. Super myssssigt!!
Det ja vill komma till är att jag är suuuuper taggad inför 2011 (så långt kvar bara!!) då ska nämligen ja och, inte bara en av mina absoluta bästa vänner utan även min kusse:D Ippa, resa och vara borta länge.
Destinationerna är: Indien, Laos, Thailand och sist min inte minst Australien och sen tillbaka till kalla Sverige. Menmen ja vet jätte långt kvar men man kan väl få sukta och iaf suga lite på den karamellen ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar